Tuesday 6 May 2014

10 Barangan Kreatif








Product: Keyboard with Smartphone Holder

Description:         

Papan kekunci saiz penuh yang membolehkan anda untuk menaip input ke dalam iPhone anda dari kekunci itu. Ia juga boleh digunakan untuk input arahan ke dalam komputer anda dari iPhone anda. Papan kekunci sebenarnya bergabung keupayaan multi-sentuh iPhone dengan PC. Mod swap dengan cepat dengan sentuhan butang, dan melaksanakan tugas-tugas yang sama melalui 12 Kekunci singkat yang dibuat khusus untuk berinteraksi dengan iPhone. The hotkeys termasuk cara untuk berhenti seketika, bermain, skip lagu ke hadapan atau ke belakang, dan juga menambah atau mengurangkan kecerahan paparan. Ia sesuai  dengan PC, MAC, iPhone 4, iPhone 3GS, dan iPod Touch.

                




Product: Rak Buku

Description:         

Jika dilihat pada gambar ini sememang nya rak. Tetapi jika dilihat dengan lebih teliti ia adalah tangga lama yang dijadikan rak buku. Idea ini diperbuat agar menampakkan lebih kreatif dan juga penjimatan ruang legar yang mampu menyimpan buku. Rak buku dilengkapi dengan beberapa ruangan kecil dan besar serta mudah didapati.








Product: Topi Lampu

Description:         

Pastinya setiap keluarga mahupun individu inginkan hiasan rumah yang kelihatan menarik dan unik. Dengan rekabentuk yang berlainan, kini ditampilkan lampu hiasan yang diperbuat daripada topi yang sering digunakan untuk pertunjukan. Dengan idea yang sebegini dan kreatif, bukan sahaja menjimatkan duit tetapi menggunakan kembali barangan yang tidak dipakai lagfi sebagai barangan hiasan. Ianya boleh diletakkan di ruang makan, ruang tamu, bilik tidur mahupun ditangga atau studio kecil.





Product: Pemegang Paku

Description:         

Bertukang boleh juga disifatkan sebagai hobi untuk mengisi masa terluang. Namun bahaya ada simana-mana. Kebanyakan tukang kayu terdedah dengan barangan tajam dan keras, dengan produk ini, mampu mengelakkan sedikit ancaman terpahat tangan sendiri dengan memegang paku. Barangan ini juga mampu menahan dari paku bergerak atau melekat pada tanda yang betul.





Product: Gubahan Telur

Description:         

Rekabentuk dalam makanan mampu membuatkan selera pemakan tinggi. Walaupun mempunyai bentuk yang berlainan. Dengan adanya acuan telur ini anda boleh memasak telur berbentuk bintang dan bunga malah boleh dibuat pelbagai bentuk lain Rekabentuk ini boleh memberikan keceriaan terhadap setiap hidangan yang disediakan lantas menambahkan keinginan untuk mencubanya.





Product: MacBook Air Compact Mirror

Description:

Cermin Poket menyerupai MacBook Air. Sesuai digunakan pada bila-bila masa khusus bagi kaum wanita yang gemar bersolek.





  


Product: Hammer Screwdriver Combination Tool

Description:         

Gam’s Claw Hammer and Screwdriver Combination Tool menyediakan 6 perkakas dalam satu peralatan antaranya pemukul kecil, pahat, dan empat screwdrivers. Untuk model ini direka bagi memudahkan kerja yang ringan dan tidak memerlukan peratan yang besar.




Product: Stepless

Description:         

Penggunaan stepler sememangnya banyak digunakan di rumah, sekolah mahupun pejabat. Tetapi harus diingat walaupun dawai kokotnya kecil tetapi mampu mendatangkan kecederaan ringan. Stapler ini tidak menggunakan dawai kokot. Mesra alam, lebih mudah dan selamat.









Product: Nikon Lens Thermos Mug Cup

Description:

Reka bentuk cawan kreatif dengan simulasi 1:01 24-70mm kanta f/2.8. Gred Makanan plastik dengan selaput dalaman  keluli tahan karat sebagai termos, selamat untuk digunakan untuk minum. Anda boleh menggunakannya untuk minum kopi, susu, air, jus buah-buahan, ais krim, dan lain-lain, seperti yang anda boleh bayangkan. Ia satu cawan model, dan bukannya kanta sebenar. Koleksi terbaik untuk peminat Nikon. Hadiah yang luar biasa bagi rakan-rakan anda, rakan sekelas, rakan sekerja, mahupun rakan-rakan.





 Product: Fruit Parer Slicer and De Corer

Description:

Menghias makanan sudah mendai budaya bagi sesebuah majlis.   Tetapi untuk menghias buah buahan bukan perkara yang mudah jika membuat dengan keadaan manual. Produk ini memudahkan pengguna untuk membuat gubahan buahan dalam masa 30 saat.